Webshop

topshop

Consumenten en gegevensbescherming
Professioneel advies van vakmensen
Veilige betaling met SSL verbinding
Volg ons op

28/02/2017: Nieuw logo en huisstijl!

28/02/2017: Nieuw logo en huisstijl!
klik op de afbeelding om uit te vergroten


                  

Intermedi start het nieuwe jaar 2017 met een vernieuwd logo en moderne huisstijl!

 

Wat voorafging

Intermedi is in het jaar 1983 opgericht door het familiebedrijf Debaillie in een klein winkeltje in de Rooiegemlaan in Gent. Als logo werd er gekozen voor een half zonnetje met de naam Intermedi vanbinnen, dit logo is uiteindelijk 33 jaar gebruikt geweest in de communicatie van het bedrijf. Na uitbreiding met een extra winkel in Harelbeke en een verplaatsing van de winkel uit de Rooiegemlaan naar een groter pand in het Industriepark van Drongen, was het nu ook tijd in 2017 voor een vernieuwing van de huisstijl op maat van de huidige doelgroepen, producten, strategie en algemene aanpak past. Intermedi blijft maar groeien, daar hoort toch een moderne update van het logo bij! 

 

Een woordje uitleg over het nieuwe logo

Sta elke dag op en ga slapen met Intermedi. Een meer moderne, eenvoudige, vrouwelijke en positieve uitstraling qua vorm en lettertype met een stabiele aanwezigheid, zoals de zon.

 

Vorm: een gestileerde, cirkelvormige en stabiele zonsop- en ondergang als knipoog naar het vorige logo.

  • Lichtblauw: puur, clean, fris, jong, trouw. Symbolisch voor de lucht en de medische sectoren.
  • Warm oranje-roze: vrouwelijk, zon, beauty. Symbolisch voor de zon die net op of onder gaat en de beautysectoren.

Wij hopen nog vele jaartjes samen met jullie verder te groeien, we gaan ervoor!

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

 

prijs: € *,**

enkel bestelbaar door ondernemers of studenten

De prijzen zijn zichtbaar na het aanmaken van een account

nog geen account en wil je meer uitleg?
Klik hier
Al een account
Email
Paswoord
Wachtwoord vergeten? Klik hier

laatst bekeken